Ga naar inhoud

Internet via GSM


Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop (Copmpaq Armada) met een IR mogelijkheid evenals een Nokia 6110 met IR. Weet iemand hoe je zoiets configureert om een internet verbinding op te bouwen? Ik heb bij Nokia op de site gezocht maar niets kunnen vinden. De compaq meld wel bij IR verbinding het nokia toestel als ik die aanzet.
Link naar reactie
Helaas,helaas.... Ik heb ook een 6110, de ir is alleen goed om data zoals je telefoonboek over te zetten van pc naar 6110 of van de ene nokia naar de andere nokia, er zijn ook HP printers met ir die je rechtstreeks kan laten printen vandenokia 6110 (bv je telefoonboek) De 6110 mist nl een essentieel onderdeel: een ingebouwd modem.... Enigste optie die je hebt en die goed werkt: een softmodem met kabel van bv Option of TDK. Je heb dan dus een kabeltje tussen laptop en nokia en de modem is een software matig ge-emuleerd modem, werkte bij mij goed. De opvolger de 6210 heeft wel een ingebouwd modem.... [ Dit bericht is bewerkt door: rwilligen op 2002-04-07 15:42 ]
Link naar reactie
Als ik het goed heb, zul je je telefoon als modem moeten installeren. Het is al ene tijdje geleden dat ik dat gedaan heb. Maar mijn telefoon staat in windows als modem. Dus ik denk even laten zoeken naar ene nieuwe model. En eventeel even zoeken naar ene driver op internet voor de modem van je telefoon.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...