Ga naar inhoud

computer audio poorten


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik heb een vraag over mijn computer, ik weet niet of ik alles goed kan uitleggen want ik ben nieuw hier. op mijn computer win vista heb ik drie audio poorten (blauw, groen en rozen) Vroeger toen ik win xp had kon ik surround soun eruit laten komen door een of andere instelling toen kwam er ook geluid uit roze en blauw. maar nu ik vista heb kan dat helaas niet mier. terug naar xp is helaas niet meer mogelijk! alvast bedankt. vr. gr. pietjepuk45
Link naar reactie
bedoel je het programma "Realtek HD Audio Manager"? heb ik namelijk ook. waarschijnliijk was die alleen compactible met windows xp. ik denk gewoon eentje downloaden die je voor windows vista kunt gebruiken. kijk op de onderstaande link: [url]http://www.realtek.com/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=14&PFid=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false[/url] (accepteren) download de aller bovenste met site 1 en ik denk dat dat wel goed zal zijn... Mvg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...