Ga naar inhoud

XVID bestanden samenvoegen tot 1 DVD


Aanbevolen berichten

Nu heb ik een TV-serie gedownload en totaal zijn dat 25 afleveringen. Zolang het nog mag doen we af en toe eens een poging. Nu zag ik dat de bestanden (XVID) in de meest uiteenlopende resoluties zijn van 496 x368 via 640 x 480 naar 512 x384. Ik begrijp echt waarom iemand dat zou willen. maar goed, ik zou graag deze afleveringen in een voor mij normale resolutie willen omzetten van 720 x 576. Is dit mogelijk? Volgende vraag, is het mogelijk om deze bestanden (afleveringen) samen op 4 DVD's te plaatsen, zoadt ik via een menu een aflevering kan kiezen. Wat is de beste methode daarvoor.
Link naar reactie
Je zal ze een voor een moeten converteren; voorlopig ben je van de straat. Hier zie je wat progs http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=208945 Je kan de MPEGs volgens mij gewoon als data op een DVD branden. Mijn gedateerde DVDspeler laat ze in een menu zien. Als je Nero hebt, kun je Nero Recode gebruiken om een meerdere MPEGs op één DVD te proppen dan 4,2 GB, dan ga je dus shrinken ten koste van kwaliteit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...