Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb onlangs mijn nieuwe (reeds gebruikte) pc geinstalleerd. Echter werkte het geluid niet. Ik zag dat mijn geluidskaart een soundblaster sb audigy 2 was, en heb gezocht naar drivers en het eea. geinstalleerd. Echter was ineens mijn luidspreker icoon weg uit de startbalk. Kan nu nergens meer geluidsinstellingen veranderen (niet via device manager, niet via control panel). In de device manager zijn de velden voor audio zelfs leeg. Heb meerdere malen geprobeerd met nieuwe drivers de boel aan de praat te krijgen, maar dit heeft tot nu toe niets geholpen. Ik heb geen cd's meegekregen bij deze pc. Ik heb met het programma Aida geprobeerd te zoeken naar de precieze naam van de gluidskaart. Echter zijn de velden bij Windows audio leeg (grijs). Voor de duidelijkheid: in de device manager zijn onder 'sound, video and game controllers' alleen de volgende onderdelen zichtbaar: - audio codecs - legacy audio drivers - legacy video capture drivers - media control devices - video codecs Ik kan me herinneren dat mijn geluidskaart hier vroeger tussenstond. Correct me if i am wrong... Kan iemand mij ajb helpen? Alvast bedankt voor de moeite.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...