Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb laatst de set van Logitech gekocht ( x530). Prima setje, maar ik krijg de 2 achterste speakers niet aan de praat. Ik heb geen geluidskaart, maar mijn moederbord zou het moeten ondersteunen ( mcp73t-ad ). Als ik het test bij configuratiescherm -geluid - speakers - testen, dan hoor ik wel alle speakers, maar zodra ik een liedje luister, een film kijk een spel speel of wat dan ook, dan werken de 2 achterste speakers niet. Ik heb trouwens windows 7 Ultimate. Ik heb al geprobeerd verschillende programma te gebruiken om muziek af te spelen.. en verschillende soorten muziek ( mp3, wma etc) Ik heb een test gedownload ( een soort liedje die je speakers test) en bij die werkt het wel. Dat is een wma bestand, maar als ik een ander wma liedje zoek, speelt hij hem weer alleen af met de 2 voorste speakers + bass ( dus als 2.1) Ik heb ook een nieuwe geluidskaart gekocht: creative sb0570 Alleen deze kan ik niet in mijn computer zetten omdat ik zo dom ben geweest om niet eerst te checken of ik wel een pci slot over heb :P Bij deze hoop ik genoeg informatie gegeven te hebben.. Heeft iemand een idee hoe ik de 2 achterste speakers kan laten werken?
Link naar reactie
Ik heb net een dvd geprobeerd, en inderdaad was het geluid nu wel 5.1. De achterste 2 werkte prima mee. Dankjewel :) Mijn vader heeft precies dezelfde set, maar als hij een liedje afspeelt, dan hoort hij het door alle speakers. Op mijn stage had mijn begeleider ook een 5.1 setje en hij kon ook muziek gewoon met alle speakers afspelen. Ik heb zelfs mijn eigen muziek geprobeerd af te spelen en dat werkte. Is er niet een manier om het geluid te "faken" of iets dergelijks? Want nu staat die 2 achterste speakers er maar een beetje bij tenzij ik een dvd kijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...