Ga naar inhoud

Miele Frontstar W800


Aanbevolen berichten

Het inlaatventiel net gerepareerd komt het volgende om de hoek kijken. Hoop weer op hulp wat er aan de hand kan zijn. De was komt er nog te nat uit. Als ik hem dan na de was laat centrifugeren op het programma van enkel centrifugeren gaat dit prima. Maar als het in het programma van hoofdwas of fijne was is dan is de was nog te nat. Het druipt niet maar ik voel wel een verschil met enkel centrifugeren of tijdens het wasprogramma. Kan ik de was wel telkens na centrifugeren maar dat wil ik niet als het anders kan. Hoop weer op een reactie. Hartelijk dank.
Link naar reactie
Ik denk aan een slechte pomp of een verstopte slang tussen de pomp en de zeepbak Of defecte toerenregelaar maar dan zou hij altijd hetzelfde toeren gaan draaien en niet steeds anders Het klopt trouwens wel dat tijdens de fijne was natter is dan in de hoofdwas. Want fijn gaat op 600 toeren dus ... Ik hoop dat je hier iets aan hebt
Link naar reactie
Als de zeepbak eruit haalt zit er links voor een kapje wat Je met wat druk eraf kan wippen Als je dan de machine iets achterover kantelt en je knijpt moet er aan er aan de bovenkant in de zeepbak water eruit komen als te weinig water instaat laat je de machine vullen en doe je hem daarna uit dan moet het zeker lukken Je kan ook de voorkant opendraaien maar is iets lastiger Maar kan je wel overal bij dan kan je eventueel de toerenregelaar loshalen. Let wel op dat hij dan altijd op het hoogste gaat centrifugeren Lukt het niet dan hoor ik het wel
Link naar reactie
Ik ben bezig geweest met het kapje maar dat gaat mij niet lukken het eraf te krijgen. Aan de rest durf en kan ik mij niet wagen omdat ik als vrouw alleen dit niet voor elkaar kan krijgen. De machine is 19 jaar oud en zal het ook beu zijn op die leeftijd. Maar omdat ik net een reparatie van € 140,- heb gehad vind ik dat hij nog wel even mee moet gaan. Maar ik kan niet weer zoveel voor een reparatie betalen. Ik centrifugeer wel een keertje extra dan. Hartelijk bedankt voor het meedenken in ieder geval. Nog een fijn stukje zondag gewenst.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...