Ga naar inhoud

hulp uitzoeken nieuw beeldscherm


Aanbevolen berichten

Ik wil een nieuw beeldscherm aanschaffen. omdat ik op het moment geen TV heb dacht ik dat het een goed idee zou zijn om een TV aan te schaffen die ik als extra PC monitor kan gebruiken. en ik wil er dan ook TV op gaan kijken via windows media center (dan kan ik de 5.1 suround set van m'n PC geruiken) nu ben ik aan het rondkijken geweest, maar er is zo veel keus en omdat ik nooit een tv heb gehad kan ik niet echt een goede keus maken. Ik hoop dat er hier mensen zijn die mij op de goede weg kunnen helpen. afstand voor TV kijken is 4 meter afstand voor PC gebruik 1.5 meter ik dacht aan 40"-46" het wordt niet de hoofd monitor, maar een scherm met veel ruimte voor het neerzetten van extra vensters voor bv browsen, msn skype en het "parkeren"van andere vensters. en voor de flight simulator lijkt me zo'n scherm ook erg mooi. de LED tv's van samsung zien er mooi uit vind ik. budget is rond de 1500 maar als ik voor iets meer geld een veel beter scherm kan krijgen dan kan ik het budget wel rekken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...