Ga naar inhoud

Mediaplayer ziet HDD niet.


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb afgelopen weekend een nieuwe media player gekocht van Tvix de Tvix HD M6600N. Ik heb daarbij een HDD van Samsung EcoGreen gekocht. Als ik de HDD in de media player plaatst, zou de computer via USB de schijf moeten zien. Dat doet het dus niet. Nu lees ik hier en daar dat ik de HDD eerst moet initialiseren en een ntfs partitie aanmaken eer dat je wat met de speler kan doen. Het gaat om een SATA schijf, nu hoor ik dat de HDD sowieso op Master hoort te staan dmv een jumper, klopt dat ook? In de handleiding van de Tvix player staat dat de HDD automatisch geformateerd word zodra de HDD in de speler zit, maar dat is helaas niet het geval en moet het handmatig. Ik heb zoiets nog niet eerder gedaan en kom er niet zo goed uit. Mijn computer ziet de schijf totaal niet en zolang de computer niets ziet weet ik niet wat ik moet doen. Kan iemand mij uitleggen welke stappen ik exact moet doorlopen eerdat ik de mediaplayer kan gebruiken. Het gaat om de Tvix HD M-6600N icm een Samsung 500GB Ecogreen. Beide producten komen nieuw uit de doos.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...