Ga naar inhoud

multimedia speler als mp3 speler ??


Aanbevolen berichten

misschien een domme vraag , maar ben hier niet mee op de hoogte, hoe kan ik het beste mp3 bestanden afspelen via mijn stereo installatie , ik gebruik nu een mp3 speler ( archos ) maar volgens mij kan dit kwalitatief beter , kan dit ook met een mediaspeler ? zo ja , welke is hier het best geschikt voor , wel graag met afstands bediening , en minimaal 500 tot 800 GB. alleen voor mp3,s , geen films en dergelijke. alvast dank voor de tips. bertram.
Link naar reactie
De logitech Squeezebox-reeks is op dat punt heel handig. Bij het nieuwste model ([url=http://www.logitechsqueezebox.com/products/squeezebox-touch.html]de 'Touch'[/url]) kun je een usb storage device aansluiten en heb je niet direct een NAS/server nodig. Ik heb zelf de 'gewone' Squeezebox en een NAS (met 500 Gb disk) met daarop de Squeezebox Server geinstalleerd. Het kost een paar centen, maar dan heb je wel iets dat je (als je wilt) met een digitale uitgang op een versterker kunt aansluiten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...