Ga naar inhoud

nas via usb benaderen


Aanbevolen berichten

Hallo, De meeste nas-apparaten hebben een usb-poort. Bij de beschrijving van de meeste apparaten staat dan ook dat je er een externe usb-hdd op kan aansluiten. Maar is het ook mogelijk om de hd die in de nas zit via die zelfde usb-poort te benaderen, dus op de zelfde manier als je met een gewone externe hd zou doen. Ik wil namelijk een asus o!play via usb verbinden met een nas. Nu gebruik ik een gewone externe hd om foto's en films af te spelen op de asus o!play. Ik wil er echter een nas naast hebben staan als opslag, die nas via wifi voorzien van foto's etc om ze vervolgens af te spelen op de o!play. Tv, o!play, router en nas staat allemaal in het zelfde tv-meubel. Ik heb dit apparaat in gedachten; [url]http://tweakers.net/pricewatch/248384/synology-disk-station-ds110j.html#tab:info[/url] bvd dank
Link naar reactie
Beste Xiliduur, Naar mijn idee moet het gewoon kunnen via usb aangezien een externe HDD ook zo werkt. Voor alle zekerheid zou ik toch even navragen of nabellen met de leverancier of winkel waar je hem bij besteld die kunne jou vraag vast ook nog een keer beantwoorden ik hoop je met mijn info genoeg te hebben kunne helpen M.V.G
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...