Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hoi, ik zoek naar een programma waar mee je windows movie maker bestanden kan omzetten naar bijvoorbeeld avi maar de beeld kwaliteit moet wel het zelfde blijven ook zou het handig zijn als hij z'n beetje alle bestand types kan converteren. B.V.D P.s. als het kan iets overzichtelijks met input en output en dan alle bestanden eronder. misschien een beetje te veel gevraagd maar kan niet veel vinden. M.V.G jesperke14 :D[color=red:e5d63013bc][/color:e5d63013bc][size=18:e5d63013bc][/size:e5d63013bc]
Link naar reactie
Pazera heeft een hele reeks aan gratis converters en ook als 1 complete set te downloaden waarmee je het meest voorkomende converteer werk kunt doen. Het zijn losse programmaatjes maar ze werken allemaal hetzelfde en je start ze vanuit 1 hoofdscherm,eenvoudig, goede kwaliteit conversie en redelijk snel en hoeft niet te worden geinstalleerd-kan dus zo op bv. een usb stick. Als het lijkt dat 1 bepaalde conversie niet kan met de set moet je gewoon het eea proberen, bv de "mp4toavi" converter kan ook wmv naar avi converteren als je gewoon het wmv bestand naar het venster sleept. Andere gratis optie voor wmv naar avi is Virtualdub(.com) http://www.pazera-software.com/products/vcsuite/
Link naar reactie
het lukt niet ik heb avs converter al maar als ik dan ga zoeken waar ik het filmpje heb opgeslagen staat ie er niet ik moet het echt hebben zn converteer programma het moet van een windows movie maker bestand naar een avi of mpeg iets wat ik in ieder geval op youtube kan. plz help het is voor school en het moet op 23-03-10 ingeleverd worden :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...