Ga naar inhoud

Webcam nodig voor beveiliging 's nachts.


Aanbevolen berichten

Help! Er waart een bandenprikker / autobekrasser rond in mijn dorp. Nu wil ik een webcam installeren die het ook (en vooral) 's nachts goed doet. Sweex had vroeger een nare bijsmaak (diverse routers die het niet naar behoren deden) maar tegenwoordig schijnen ze ook webcams met nachtvisie te maken. Is dat wat? Of is dat nog steeds van 'opsporing verzocht' kwaliteit (herkent u deze grijze pixelbrij?) Het budget is helaas wat beperkt, maar het hoeft nou ook weer niet per sé op een koopje. Het moet gewoon redelijk tot goed werken, en als dat goedkoop kan is dat mooi meegenomen. Voorts zou het meegenomen zijn als ik het ding op mijn Experia Box (Siemens Gigaset SX551) zou kunnen aansluiten. USB of UTP. Dit zal de camera er vast niet goedkoper op maken, maar dat is dan maar zo. Alvast bedankt! (en ik Google intussen ook nog even verder)
Link naar reactie
Op computertotaal is onlangs ook een flink aantal webcams getest en besproken. Wellicht kun je ook daar iets mee. http://computertotaal.nl/tag/hardware/tests/index.html?zone=hardware Ik zou zelf nooit sweex nemen, geen vertrouwen in. Voor jouw doeleind heb je een webcam nodig met netwerkondersteuning en infrarood verlichting. Denk dat je toch wel 150 à 200 euro moet rekenen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...