Ga naar inhoud

Nieuwe Mediaspeler


Aanbevolen berichten

Hai, Ik ga binnenkort een mediaspeler aanschaffen om deze te combineren met mijn HD TV en computer. Het is de bedoeling om bestanden van mijn computer draadloos of bekabeld te benaderen en af te spelen. Endelijk van al die cd's en dvd's af. Muziek is ook een leuke optie. Ik twijfel tussen een Xtreamer en een WD TV HD Media Player. Welke heeft de meeste en beste mogelijkheden? Grt Ben.
Link naar reactie
De Xtreamer heeft de meeste opties en mogelijkheden. Echter als u voor de WD TV HD Media Player gaat koop dan zeker de Live versie want die komt het dichtste in de buurt van de Xtreamer. Verder is het zo dat de WD TV HD Media Player [b:c78a3c8b1b]geen[/b:c78a3c8b1b] Lan aansluiting heeft. De live versie heeft dit wel! [url]http://www.informatique.nl/cgi-bin/iqshop.cgi?M=VER&groep=579&vergelijk1=110811[/url] Via deze link kunt u de Xtreamer met de WD vergelijken. De Xtreamer moet u eerst nog wel even selecteren. Greetz, Possy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...