Ga naar inhoud

dvd branders met zelfde error


Aanbevolen berichten

Hallo, Zowel in mijn notebook als in mijn desktop pc krijg ik de volgende melding tijdens het branden van dvd's met Image burn: No Seek Complete. Er is veel te vinden over deze error op het internet maar nergens een goede oplossing. Het vreemde is dat het vorige week begon op mijn notebook (philips brander) met Maxwell disks en nu op mijn 1 jaar oude pc met Verbatim-R disks. Met deze beide branders heb ik hoogstens 25 dvd's gebrand, dus aan vervanging kan hij onmogelijk toe zijn. Het lijkt wel of er een virus in de lucht zit. Wat kan ik hier aan doen? Bedankt, Rob
Link naar reactie
De foutmelding lijkt grotendeels gerelateerd te zijn aan Duallayer discs en/of slechte media ondersteuning door de drive. Als je zeker weet dat je met dezelfde schijfjes wel goede resultaten hebt behaalt word het lastig, let wel op: met dezelfde schijfjes bedoel ik letterlijk schijfjes uit 1 en dezelfde verpakking die je ooit gekocht hebt. Als je eerder met bv verbatim dvd+r 8 speed schijfjes goed hebt gebrand en nu nieuwe schijfjes hebt gekocht van hetzelfde type en het mislukt is de er een redelijke kans dat de fabrikant de schijfjes heeft verandert. Het opschrift op een verpakking schijfjes zegt niets over het type schijfjes dat in de verpakking zit, fabrikanten/leveranciers veranderen moeiteloos van schijfjes terwijl ze er exact hetzelfde uit blijven zien. bv. Philips dvd+r 8x kan de ene keer Ritek discs bevatten en de andere keer maxell om maar een voorbeeld te geven. Eea zou ook op te lossen zijn door de drive iig te voorzien van de laatste versie firmware.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...