Ga naar inhoud

WD HD TV LIVE verbindingsproblemen


Aanbevolen berichten

Besten, Ik ben de trotse bezitter van de WD HD TV live. Als het werkt is het een geweldig apparaat. Nu heb ik echter enkele vragen. Mijn computers draaien op windows 7. 1 is er bekabeld en de ander is wireless. Het komt met grote regelmaat voor dat ik op mijn wd de computers wel "zie" bij network shares, echter niet kan benaderen.. Na een hele tijd laden (dat cirkeltje) komt er dan no media available te staan. Erg vreemd aangezien er genoeg gedeeld staat en het andere keren wel werkt. Ik ben er niet achter kunnen komen wat het verschil maakt. Wel als ik de WD aan zet moet ik minimaal 10 minuten wachten voordat ik uberhaupt de network shares zie. Dit zal er wel iets mee te maken moeten hebben dat hij moet verbinden? Nu vraag ik mij af waar dit aan zou kunnen liggen? Problemen windows 7 -- wd? Heb ik mijn netwerk verkeerd ingesteld? En met name hoe kan ik dit oplossen!!? Daarnaast vraag ik me af wat het verschil is tussen network shares en media server? Hoe stel ik een media server in? Of kan dat uberhaupt niet? Is dat beter? Kortom, wat is de beste manier om de content van mijn pc's naar mijn WD te streamen en af te spelen? Tevens pikt hij de subs niet op tenzij ik de subs tot op de punt nauwkeurig dezelfde naam geef als het videobestand.. Dan ook nog niet altijd (ik draai de laatste firmware) Groetjes, Joost
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...