Ga naar inhoud

YouTube muziek downloaden.


Aanbevolen berichten

Goedemiddag allen. Vraagje over downloaden van muziek van YouTube. Heb YT downloader op de computer staan,om muziek te downloaden. Dus het gaat alleen om de muziek.Maar je kunt diverse muziek files instellen,ik ga voor Mp3. Sla het op het bureaublad,en dan is het altijd een Mp4 file.(inclusief de fragmenten en afbeeldings bij het muziek) Sorry ik weet zo niet allemaal hoe dat heet (ben niet zo goed in die dure woorden) Waar het om gaat,ik moet alleen de muziek hebben. Misschien zijn er andere progamma’s,(eenvoudig)die dat wel kunnen. En dat zou ik dan graag horen,als er iemand iets beter weet. Mijn Os is Windows 7 Home Prenium. Alvast hartelijk bedankt voor het meedenken.
Link naar reactie
Met YouTube downloader haal je eerst de video eraf. Zodra die dus gedownload is, is het een MP4 file of iig een video bestand. Dan kun je in het programma op Convert video klikken en dan zoek je de video op en geef je aan welk formaat bestand het moet worden in jouw geval dus MP3. [img:9c387ce995]http://www.rotorblog.com/wp-content/uploads/2007/06/youtube-downloader.png[/img:9c387ce995]
Link naar reactie
Goedeavond MirageH1992 Het is opgelost, maar hoe het kan weet ik niet. Had al een dag of wat al bezig geweest met dit progamma YT downloader. Maar het werkt nu goed. Reden dat ik een vraag stelde over dit onderwerp was. Als ik op de onderste klikte ( convert video) dan kwam er niets bovenin te staan. Maar om de een of andere reden werkte vanavond het progamma uitstekend. Heb ze nu als Mp3 bestand opgeslagen. Iedereen bedankt voor het meedenken. Fijne weekend nog.
Link naar reactie
[quote:2668bc4717="Torrentus"]Probeer anders eens http://www.mp3ify.com/. Gebruik het zelf ook, en het werkt hartstikke gemakkelijk en enorm snel. Jij hoeft niks te installeren, al het geconverteer gebeurt op hun (snelle) server. Vervolgens hoef je alleen nog maar het mp3'tje te downloaden.[/quote:2668bc4717]Te gek die kende ik nog niet. Bedankt voor de tip!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...