Ga naar inhoud

Front Audio Hoe???


Aanbevolen berichten

Hey allemaal Had een hp computer en daar had ik een card reader met een front audio gebeuren(Voor je headset ofzo) Maar nu dat ik alles heb overgezet behalve de card reader. Nu heb ik zelf mic en audio voorin maar dat zijn 2 stekkertjes AC, 97 en HD Audio ik zie nergens waar ik die kan aansluiten en nu ik een nieuwe geluidskaart heb kan ik hem nergens aansluiten want dat opgevulde gaatje zit ergens anders dan voor front in optimale. Wat heb ik aan de kabels en kan ik ook andere kabels kopen ervoor??? Groetjes check mijn naam ;)
Link naar reactie
[quote:1f454ad33f="Dimitry"]Je begrijpt het goed :D http://www.alternate.nl/html/product/Geluid/Sweex/7.1_PCI_Sound_Card_met_digital_out/-1066245/?tn=HARDWARE&l1=Geluid&l2=Kaarten deze heb ik :D sorr was ik vergeten\[/quote:1f454ad33f] Als je de link opent en je kijkt op de afbeelding van de geluidskaart dan zitten bovenaan wat pennetjes met een soort van schemaatje er onder. Kun je daar toevallig niet je frontaudio op aansluiten?
Link naar reactie
We weten welke stekker je bedoeld. Het nadeel met het werken met een geluidskaart is dat je vaak niet de front audio van de kast kunt aansluiten. Ik werk zelf met een Creative X-Fi Xtreme Music en kan ook de front audio niet aansluiten. Kan het wel aansluiten op het moederbord maar dan heb ik geluid achter door de geluidskaart en voor door mijn onboard geluidskaart en dat wil ik niet en ik denk jij ook niet. Dan werkt je PC dan met 2 geluidskaarten zowel onboard als die kaart. Geen idee of dat vlekkeloos gaat werken nog nooit geprobeerd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...