Ga naar inhoud

Ervaringen met argosy hv335t?


Aanbevolen berichten

Op internet is er bar weinig over te vinden. Ergens in de Ibood reacties staat ook ergens een link naar de gebruiksaanwijzing. Support wat betreft firmware upgrades zal je denk ik ook niet echt op hoeven te rekenen. Bij de WD of Asus of Xtreamer zijn er regelmatig firmware updates te downloaden. Ben zelf ook aan het kijken maar ik laat deze schieten.
Link naar reactie
En die andere zou dan moeten? Ik zie door de bomen het bos niet echt meer.. Ok de popcorn is leuk maar ook een totaal andere prijs categorie.. Ik wil gewoon simpel mn filmpjes inclusief ondertiteling kunnen afspelen.. Dat is het.. Steaming voldoet dit apparaatje aan en interface is simpel en overzichtelijk.. Externe hd aansluiten is een grote winst (boven even aan de pc hangen, meenaar benenden nemen en klaar) Ik vraag me alleen af op dit ding veel herrie maakt.. Grtz
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik heb dit apperaat gekocht, en ben er best content mee. Ik heb hem ter vervanging gekocht van mijn Freecom MP35. Die had heel vaak slechte weergave van (zelf CD geripte) audio bestanden, en was niet echt gebruiksvriendelijk kwa menu's, beovendien als je naar een map met een geripte DVD ging, moest je eerst nog het index bestand selecteren dat hij moet opstarten, de Argosy start meteen op als je in de map waarin de film staat komt. Verder zijn de menu's lekker simpel en is de beeldweergave (ik heb geen FULL HD TV) beter. Ik vind hem lekker stil, ook mét HDD erin.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...