Ga naar inhoud

scart to HDMI converter


Aanbevolen berichten

Ik heb een wat oudere tv zonder HDMI aansluiting alleen met scart. Ik heb ook een PS3 en daarom wil ik graag gebruik kunnen maken van HD beeld maar omdat mijn TV geen HDMI aansluiting heeft dacht ik dat er misschien iets was zoals een scart to HDMI converter. Ik heb er wel wat over gelezen en gezien op internet maar ik weet niet of het goed werkt en of het werkt op een oudere televisie het gaat hier om een philips 28pw6408/01. en als zoeits niet bestaat of niet kan zou er dan nog een andere oplossing zijn? voor beter beeld op de PS3? Alvast Bedankt!
Link naar reactie
In jouw geval kan je het beste gewoon de meegeleverde kabel van de PS3 gebruiken om via Scart aan te sluiten. HD via Scart gaat je niet lukken. Als je TV ook een composiet aansluiting heeft, zou dat betere kwaliteit moeten leveren dan Scart, maar Scart naar HDMI kan je wel vergeten... Bovendien zal je televisie de HD resolutie ook wel niet ondersteunen gok ik.
Link naar reactie
Je kan er vanuit gaan dat het probleem aan je tv ligt. Je PS3 geeft ongetwijfeld prima beeld door. En simpel, het beeld wordt niet verbeterd door een converter, het signaal wordt alleen omgezet, niet verbeterd. Als het beeld zo slecht is dan kan het wellicht nog dat je scartkabel niet goed is, wellicht een andere proberen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...