Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb sinds een paar dagen een probleem met mijn computer: er komt geen geluid uit...Bij Windows Media Player komt de melding 'Kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapparaat is opgetreden. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet naar behoren'. Maar ook bij andere programma's (winanmp en you tube bijv.) komt er geen geluid uit. Nou heb ik mijn geluidskaart al achterhaald, dat is Intel 82801DB ICH4- AC 97 Audio Controller [B-O]. Wie kan me helpen? Groetjes, Soim
Link naar reactie
Bedankt voor je antwoord. Er staat in apparaatbeheer bij multimedia-audiocontroller dat het apparaat niet juist is geconfigureerd. Ik heb op 'stuurprogramma opnieuw installeren' geklikt maar hij kan het niet opnieuw installeren omdat ik geen installatie-cd heb. Misschien moet ik op 'installatie ongedaan maken' klikken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...