Ga naar inhoud

pc luidsprekers op tv


Aanbevolen berichten

Ik heb een Logitech 2.1 systeem met 2 boxen en een subwoover aangesloten op mijn tv met de groene kabel. Mijn lcd-tv is vrij recent en mijn audio kabel past alleen op de pc-in aansluiting van mijn tv. Nu wil het zo dat hij alleen geluid laat horen als ik als bron pc selecteer met mijn tv afstandbediening. Probleem is dat ik niet in pc modus de boxen wil gebruiken. Ik wil ook als ik kabel of met scart modus tv kijk, gebruik maken van de boxen. In mijn tv menu zie ik bij geluid alleen hoofdtuner staan en deze is ook verder niet te aanklikbaar. Moet ik per se normale boxen kopen om geluid op mijn tv via de boxen af te spelen? Wie heeft een suggestie?
Link naar reactie
Hmm, wat wel of niet kan ligt aan je TV. Heb je een merk/type? Je zou de hoofdtelefoon uitgang kunnen gebruiken. Veel TV's hebben een cinch audio uit, daarvoor bestaan verloopkabeltjes. Technisch gezien, is dit de beste oplossing. Sommige TV's hebben mogelijk audio uit via de Scart. Zover ik tot nu heb ondervonden, hebben de moderne Philips TV's geen video uit/audio uit meer via Scart. Hoe dat is voor andere merken, dat weet ik niet. Je kan het in ieder geval uitproberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...