Ga naar inhoud

Webcam driver nodig, Voor 3 januari !


Aanbevolen berichten

Hallo mensen. Ik heb nog een oude webcam [Mijn enige webcam]. En ik heb gezocht naar drivers maar ik kon geen èèn vinden. Wie kan mij helpen ik heb die driver nodig voor aanstaande maandag (3 januari) want mijn broertje (11) word die dag geopereerd in Groningen aan zijn hersenen, hij heeft een hersenbloeding opgelopen. En dan kunnen wij via MSN met elkaar chatten en kunnen we elkaar zien via de webcam. Want hij gaat in Groningen wel ongeveer 3 weken blijven en ik kan niet mee want ik moet ook nog naar school. Hier is de informatie van mijn webcam. Kleur : Geheel blauw met de bovenkapje groen. Merk : Dynalink Digital Pc Camera. P/N nr : 33-160002-00 S/N nr : 93610U002264 Made in Taiwan . Tested to comply with FCC Standards. Ik hoop dat een van jullie de driver voor mij vinden. Ik heb er echt dagen lang gezocht maar kon niet vinden. De officiele Dynalink website werkt ook niet. Misschien weten jullie nog een plek waar ik de driver voor mijn webcam kan vinden voor win XP. Hartelijk bedankt. Met vriendelijke groeten.
Link naar reactie
@Eddy X Ik vond zojuist toevallig dezelfde thread op GoT. @gangstah25 Als die alternatieve driver geen oplossing is voor jouw webcam, check dan in Windows XP Start > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > Systeeminfo > Onderdelen > Probleemapparatuur met je webcam ingeplugd. Het gaat me daarbij om het Id van je USB webcam. Als er meer dan 1 USB apparaten daar staan, check dan nogmaals Probleemapparatuur, met de USB webcam uitgeplugd. Zodat je weet welke USB apparaat je USB webcam is. Die Id van je USB webcam zou je dan in google kunnen gebruiken, of hier kunnen posten. Als dat ook niks oplost, denk ik dat je beter een nieuwe webcam kunt kopen. Die kun je zaterdag bij een plaatselijke computerzaak aanschaffen. Let er op dat je een CD met Windows XP drivers krijgt meegeleverd. Je zou dan bijvoorbeeld kunnen gaan voor een Logitech webcam. Ikzelf heb een Logitech QuickCam E1000. Op de website zag ik zowel 32- en 64 bit drivers van XP, Vista en Windows 7.
Link naar reactie
[quote:48cc8a8d4e="Eddy X"]Deze gevonden; http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1114880 is wel niet gratis.[/quote:48cc8a8d4e] Die heb ik ook al eerder bekeken maar kon geen download vinden voor de benodigde driver. Toch bedankt Eddy! @Jojo ik ga later naar de ID kijken van mijn cam zodra ik op mijn pc kan. Ik ben nu op mij Pa's laptop. Groetjes.
Link naar reactie
[quote:9669e897b3="gangstah25"][quote:9669e897b3="Eddy X"]Deze gevonden; http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1114880 is wel niet gratis.[/quote:9669e897b3] Die heb ik ook al eerder bekeken maar kon geen download vinden voor de benodigde driver. .[/quote:9669e897b3] Hier: http://members.driverguide.com/ums/index.php?action=lch&driverid=59218&furl=aHR0cDovL21lbWJlcnMuZHJpdmVyZ3VpZGUuY29tL2RyaXZlci9kZXRhaWwucGhwPyZhY3Rpb249ZG93bmxvYWQmZHJpdmVyaWQ9NTkyMTg%3D Klik op "continue", kost je wel 3 $
Link naar reactie
Drivers downloaden bij Driver Guide, is voor degene die zich daar registreren eventueel gratis. Er staan daar nog meer [url=http://members.driverguide.com/driver_search.php?q=Dynalink+webcam&si=ad47b20a4f8051d0a5d2bafa56d29105&st=1262353592&si_prev=33a2c3f3a4e64ebbbdc0d16805f894cb&gqm0=Dynalink+webcam]Dynalink webcam[/url] drivers, die de TS zou kunnen proberen. Omdat ik zelf als geregistreerde al ben ingelogd, zie ik welke Dynalink webcam drivers beschikbaar zijn. Niet ingelogde gebruikers, krijgen het inlogscherm te zien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...