Ga naar inhoud

Video-output van mediahardeschrijf


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Al 'n tijdje overweeg ik een mediahardeschrijf te kopen. Ik ben geïnteresseerd in de Dane-Elec SO-Speaky HDMI+ 500 GB. http://www.danedigital.com/4-SO-Hard-Disk-Drives/5-so-speakyPVR.html Die is momenteel erg gunstig geprijsd. Daarmee wil ik XVID-videobestanden afspelen op m'n TV. Dat scheelt 'n hoop gebrand. :P Nu lees ik dat de Video-output het volgende is: - HDMI - Component (YPbPr) - Composite (CVBS/AV) Kan ik deze aansluiten op een analoge-TV? Dus geen LCD en geen plasma, maar zo'n heerlijk groot kanon aan de achterkant. :wink: Is het mogelijk om voor een van deze outputgangen een scartkabel aan te sluiten. Werkt dat precies hetzelfde als een Xbox (de oude), met een verloopstekker waar je 3 tulpjes in stopt? Groet, Richard
Link naar reactie
[quote:9e68ceb304="DPinguin"]Hallo iedereen, Al 'n tijdje overweeg ik een mediahardeschrijf te kopen. Ik ben geïnteresseerd in de Dane-Elec SO-Speaky HDMI+ 500 GB. http://www.danedigital.com/4-SO-Hard-Disk-Drives/5-so-speakyPVR.html Die is momenteel erg gunstig geprijsd. Daarmee wil ik XVID-videobestanden afspelen op m'n TV. Dat scheelt 'n hoop gebrand. :P Nu lees ik dat de Video-output het volgende is: - HDMI - Component (YPbPr) - Composite (CVBS/AV) Kan ik deze aansluiten op een analoge-TV? Dus geen LCD en geen plasma, maar zo'n heerlijk groot kanon aan de achterkant. :wink: Is het mogelijk om voor een van deze outputgangen een scartkabel aan te sluiten. Werkt dat precies hetzelfde als een Xbox (de oude), met een verloopstekker waar je 3 tulpjes in stopt? Groet, Richard[/quote:9e68ceb304]Composiet kan via adapter op scart. Een component aansluiting is meestal niet aanwezig.
Link naar reactie
Tuurlijk zijn die gunstig geprijzd, er komt immers van vele fabrikanten een nieuwe generatie media spelers uit voor 2010. Nieuwe en krachtiger chips beloven veel op dat gebied. [url]http://www.hardware.info/nl-BE/productdb/bGZkZ5g/grouppage/Mediaspelers/[/url] Het is nu goedkoop kopen of even wachten op het nieuwe spul. Dillema...........
Link naar reactie
Goedemorgen, Aan Hans.Vosman [quote:f04d0ce49e]Composiet kan via adapter op scart. Een component aansluiting is meestal niet aanwezig.[/quote:f04d0ce49e] Bedankt voor je reactie. Zo'n stekker ken ik wel. Die ga ik maar 'ns ff kopen bij 'n elektronicazaak. Aan Pceetje [quote:f04d0ce49e]Het is nu goedkoop kopen of even wachten op het nieuwe spul. Dillema...........[/quote:f04d0ce49e] Dan wordt het nu maar lekker kopen. Hoef niet het nieuwste van het nieuwste. :D Groet, Richard
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...