Ga naar inhoud

Mediaspeler met dvd en FM radio?


Aanbevolen berichten

Beste experts, Ik ben op zoek naar een media speler. Wat het dichtst bij mijn wensen in de buurt komt is de Emtec Movie Cube S800. Echter waar ik ook kijk, het schijnt onmogelijk te zijn een dergelijk apparaat te vinden welke ook nog eens eens DVD's kan afspelen en een FM radio aan boord heeft. Kortom, een Emtec (of vergelijkbaar) met DVD en radio en ik ben weer blij. Overigens wil ik dat allemaal in één apparaat omdat ik het losse-componenten-stadium een beetje voorbij ben. Alvast hartelijk bedankt voor de moeite (en ik Google intussen natuurlijk vrolijk verder). [url=http://www.emtec-international.com/PDF/fiches/MC_S800_EN.pdf]Emtec Movie Cube S800 specs (PDF)[/url]
Link naar reactie
Bedankt! Goeie pagina, al staat er weliswaar slechts 1 speler tussen met een ingebouwde DVD. FM en CAI aansluiting schijnen ook niet meer van deze tijd te zijn. SCART is achteraf gezien eigenlijk niet nodig (daar hebben we verloopjes voor, nietwaar), dus die optie valt wat mij betreft af. Belangrijker is dat ik nu wat meer informatie heb, wat merken weet, en een idee heb wat ik zo ongeveer kan verwachten van een dergelijk apparaat. Hartelijk dank voor de genomen moeite. Ik zal het nu op eigen kracht verder proberen uit te vogelen, maar als ik er niet uitkom post ik wel weer een vraagje.
Link naar reactie
[url=http://www.conceptronic.net/mediagiant/index31.html]Dit[/url] komt ook een heel eind in de richting. Weliswaar nog steeds geen DVD speler, maar wellicht moet ik daar dan maar vanaf zien (oftewel een losse DVD speler er onder). Wat betreft de radio-aansluiting: ook dat valt te omzeilen, elke zichzelf respecterende zender heeft immers ook webradio! Dat ik daar nu niet eerder op gekomen ben. Omslachtig is dan wel dat je eerst de tv aan moet zetten om een radiostation te kunnen kiezen. Maar wellicht is ook daar een mouw aan te passen, daar moet ik me nog eens in verdiepen. Het enige is dat er, hoe meer ik er over te weten kom, steeds meer merken naar boven komen borrelen. Het lijkt wel of iedere frietboer zijn eigen mediaspeler heeft gefabriceerd... Kiezen wordt er in elk geval niet makkelijker op. Wat een problemen toch :wink: Enfin, onder de ¤250,- heb je geen behoorlijke speler lijkt het wel. Dat wordt dus sparen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...