Ga naar inhoud

tv kijken op computer via wireless


Aanbevolen berichten

Dat is dus betaalde software. Als het niet actueel hoeft te zijn, kun je volstaan met uitzendinggemist.nl en rtlgemist.nl Gratis de actuele zenders bekijken, kan overigens wel beperkt (geen commerciëlen) bij kabelklanten van UPC . Je zal ergens een melding krijgen over Silverlight downloaden maar dat is gratis en wijst zich vanzelf.
Link naar reactie
Ik heb geen bezwaar tegen betaalde software, als het maar werkt, maar in dit geval heb ik nu mijn twijfels. Ik heb afgelopen dinsdag betaald en die betaling is bevestigd, maar een programma downloaden is er niet bij. Er is een mogelijkheid om contact op te nemen en dat heb ik natuurlijk gedaan, maar ik krijg een standaardreactie dat mijn bericht ontvangen is en dat ik het programma binnenkort zal krijgen. Het is nu vrijdag, maar ik heb nog niets ontvangen. Vooralsnog moet ik mensen dus waarschuwen om deze mogelijkheid te benutten. Mocht ik succes hebben, dan laat ik dat natuurlijk horen. Gerda
Link naar reactie
[quote:e6c31b28b7="vxvk"]Ik heb afgelopen dinsdag betaald en die betaling is bevestigd, maar een programma downloaden is er niet bij. [/quote:e6c31b28b7] Dat is niet echt gebruikelijk, bij het aanschaffen van een download applicatie. Gebruikelijk kun je vrijwel direct kunt downloaden, nadat de betaling is ontvangen. Kan het zijn dat je voor het downloaden een e-mail had moeten ontvangen, die wellicht in een spamfilter is blijven hangen.
Link naar reactie
Nee, ik heb wel steeds e-mails ontvangen, maar ik schijn eerst nog te moeten reageren op de afschrijving van enkele bedragen op mijn afrekening van de creditcard. Dat duurt waarschijnlijk nog een maand, maar ik krijg verder geen mail meer. Ik kan wel inloggen, maar er is geen mogelijkheid tot downloaden. Ik heb nu in elk geval gemaild dat ik het Computerforum op de hoogte heb gesteld van deze traagheid en dat ik het forum ook weer op de hoogte zal stellen als de zaak geregeld is. Het lijkt me voorlopig niet handig om deze site te bezoeken. Gerda
Link naar reactie
"Binnen twee minuten full-screen TV op uw computer" Ik denk toch echt dat er iets anders fout gegaan is hoor. Ik heb deze dienst niet nodig maar ik zou me bijna aanmelden om te kijken wat de ervaring is.. Edit: Ik begin nu ook te twijfelen: http://forum.fok.nl/topic/1253400 http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=55568&start=45
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...