Ga naar inhoud

Wireless van laptop naar speakers


Aanbevolen berichten

Ik ben bijzonder tevreden over mijn setje Harman/kardon SoundSticks II, alleen blijft het jammer deze op de laptop te moeten aansluiten. Aangezien er volume regeling op de set aanwezig is neem ik aan dat er versterking aanwezig is en ik dus niet afhankelijk ben van de laptop (mijn tv, popcorn hour en humax spelen ook prima af direct aangesloten). Is iemand bekend met een product waarmee ik mijn muziek draadloos kan streamen naar deze set vanaf de laptop? Liefst geen kilos zwaar apparaat aan de laptop maar een bluetooth achtig stikje ed. Ik heb gegoogled tot de enter toets zware slijtsporen begon te vertonen maar geen (goede simpele) oplossing. Hoe simpelere hoe beter, ik ben bekend met de prachtige systemen van Logitech ed, maar dat is in dit geval dus net even niet de bedoeling. Alvast bedankt voor tips!
Link naar reactie
Ik weet niet precies of je dit bedoeld, maar ik had iets gevonden in een tijdschrift (niet CT!, jammrgenoeg) waarin zoiets stond, waarmee de geluidsuitgang van je laptop gebruikt werdt voor een klein stekkertje en waarbij je in de set een ontvanger in de line-in deed, en dat dan draadloos. Ik geloof iets van 50 euro. Als het is wat je bedoeld kan ik nog ff kijken waar het precies staat, maar de kast is nogal vol en onoverzichtelijk dus begin ik er liever niet onnodig aan... :P -
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...