Ga naar inhoud

Welke multimedia speler ?


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een goede multimedia speler waar ik ook mee kan opnemen van tv dus met hardeschijf. Ik heb er pas eentje gehad van:Conceptronic Multimedia Speler CM3PVRD500 500GB en die heb ik weer terug gebracht. Alles wat ik had opgenomen liep niet synchroom echt geen kijken vandaar retour. Ik ben nu weer aan het zoeken op internet maar kan geen keuze maken en ze zien er allemaal wel goed uit aan de buitenkant,maar wil er nu een die wel echt goed werkt !!! Als iemand een tip heeft dan hoor ik dat graag............... Gr.Henrie
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Vandaag de conceptronic CM3G aangesloten maar kan helemaal geen signaal gevonden krijgen van tv of digitaal tv en het menu blijft soms hangen !!! Zoals je hiet onder kunt lezen moet hij dat volgens mij wel kunnen !!! De Media Giant combineert een zeer complete netwerk HD media speler met een video recorder. U kunt direct opnemen vanaf je televisie, DVD-speler, camcorder of set-top-box (voor digitale kabel of satelliet) met de composiet AV-ingang, component video-ingang of de digitale Firewire ™ ingang. De Media Giant is een high definition netwerk media speler welke al je digitale films, foto's en muziek afspeelt vanaf de interne harde schijf of over je netwerk. U kunt de stream rechtstreeks vanaf uw computer of een compatible opslag-apparaten zoals de Grab'n'GO NAS producten. Het apparaat is ook een DLNA 1.5 compliant media server, zodat u kunt streamen al uw content (zelfs gemaakte opnames!) Met andere netwerk media spelers of computers.
Link naar reactie
Vind je hiertussen wat: [url]http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data[q]=conceptronic&data[boolean]=AND&data[yearstart][]=2006&data[yearstart][]=2007&data[yearstart][]=2008&data[yearstart][]=2009&data[poster]=&data[topicstarter]=&data[order]=relevance&data[age_field]=message&data[age_start]=&data[age_end]=&data[xq]=Zconcepttronic&data[xDB]=default&data[xFILTERS]=XF10-XF100-XF101-XF102-XF103-XF104-XF105-XF106-XF107-XF108-XF11-XF110-XF12-XF13-XF14-XF15-XF16-XF19-XF21-XF22-XF23-XF24-XF25-XF3-XF32-XF33-XF4-XF43-XF5-XF51-XF52-XF53-XF6-XF62-XF7-XF70-XF71-XF72-XF73-XF76-XF78-XF8-XF80-XF81-XF82-XF83-XF85-XF86-XF88-XF9-XF91-XF95-XF96-XF97-XF98-XF99-XFC0-Y2006-Y2007-Y2008-Y2009---A&data[searchtimeout]=30#hitstart[/url]
Link naar reactie
[quote:cb95faef64="Henrie"]Ik ben op zoek naar een goede multimedia speler waar ik ook mee kan opnemen van tv dus met hardeschijf. kijk ook eens op www.jlmglas.nl Ik heb er pas eentje gehad van:Conceptronic Multimedia Speler CM3PVRD500 500GB en die heb ik weer terug gebracht. Alles wat ik had opgenomen liep niet synchroom echt geen kijken vandaar retour. Ik ben nu weer aan het zoeken op internet maar kan geen keuze maken en ze zien er allemaal wel goed uit aan de buitenkant,maar wil er nu een die wel echt goed werkt !!! Als iemand een tip heeft dan hoor ik dat graag............... Gr.Henrie[/quote:cb95faef64]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...