Ga naar inhoud

dvd-rw/+rw probleem


Aanbevolen berichten

Vista Home Premium. Wanneer ik brand op cd-r/+r/-rw/+rw en dvd-r/+r kan ik alles afspelen op de tv en de pc. Kan wissen (indien rw) en kan bijzetten indien de cd/dvd niet gesloten is. Maar wanneer ik brand op een dvd-rw en/of dvd+rw kan ik die DVD NIET meer lezen op de pc, niet wissen en niet bijschrijven. Dus wordt in het geheel niet meer herkend. Maar kan die wel afspelen op de dvd speler van de TV. Foute instelling? foutje van de brander?
Link naar reactie
Om te beginnen, bij CD is er niet zoiets als - en +, je hebt alleen CD-R en CD-RW. Waar je probleem aan ligt weet ik niet, wel moet je er op letten dat je een echte RW hebt, je hebt namelijk een logo'tje RW dat niet rewritable betekent. Zie ook [url=http://www.tdk-media.com.sg/common/images/data/thumbnail/DVD+R47LS.jpg]dit plaatje[/url]. Dat is een DVD+R, maar er staat op het midden van de afbeelding aan de linker kant een RW logo, waarbij de steel van de R bovenin bij het ronde stuk is weggelaten, dat logo betekent dus [i:3d35d90257]niet[/i:3d35d90257] rewritable. Is het wel een echte rewritable, dan kan het gewoon een compatability probleem zijn, heb je bij rewritables een stuk meer dan de gewone recordables.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...