Ga naar inhoud

geluid van laptop naar tv


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb een plasmascherm van Philips met de volgende aansluitingen: [img:25da0568a8]http://lh4.ggpht.com/_AG6rIpcQAA4/SvCw1mVVrFI/AAAAAAAABKs/du0z7HKQR98/Aansluitingen%20Plasma%20tv%20%28Small%29.JPG[/img:25da0568a8] Nu wil ik het beeld van mijn laptop (HDMI) naar mijn tv (DVI) gaan overbrengen. Lijkt me geen probleem. Maar nu het geluid, moet ik deze via de telefoonaansluiting van de laptop naar de tv laten lopen of beter naar de versterker? Wat zal de beste geluidskwaliteit opleveren? Onze tv is aangesloten op de versterker voor surround geluid. En indien naar de tv, moet ik dit naar de "Audio-In" doen van de tv of naar de "Audio L en R"? Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Jammer dat er geen HDMI-aansluiting op de TV zit, want dan was je in één keer klaar geweest (HDMI kan ook geluid 'transporteren'). Wellicht bestaat er zoiets als een HDMI-naar-"DVI+geluid"-converter, zodat je de DVI- en Audio-aansluitingen op de TV kunt gebruiken. Ze zitten naast elkaar, dus dat zou de meest ideale oplossing zijn. Ik vermoed dat je dan wel vastzit aan stereo geluid, overigens...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...