Ga naar inhoud

welke laptop nodig?


Aanbevolen berichten

Hoi mensen, Wil vanaf internet vooral streams en films via een laptop doorgeven aan mijn beamer. Gegevens: beamer HD ready, wil straks overgaan op de HD beamer Router: N-router, wireless Welk type laptop heb ik nu nodig? Welke eisen zijn belangrijk? Wil er wel enkele jaren mee vooruit kunnen! Hebben jullie voorbeelden? Graag jullie tips. Jan
Link naar reactie
Lijkt me van belang dat de video aansluiting van de laptop op de beamer goed is: het HDMI type aansluiting is de standaard voor hoge definitie video verbindingen. Om films in hoge definitie op de laptop af te spelen die gecodeerd zijn in H.264 is het handig dat de videochip van de laptop (gpu) dit kan decoderen, dat geeft dan een verwaarloosbare processor (cpu) belasting waardoor je of met een tragere processor kunt doen of kunt profiteren van geringere warmteontwikkeling. (Een gpu kan dit efficiënter dan een cpu.)
Link naar reactie
bedankt voor je reactie. Heb inmiddels de MSI GT627 gezien. Die vind ik nogal prijzig. Bovendien wordt deze laptop geleverd met windows vista en dat hoef ik niet. Ik wil liever windows 7. En de MSI is uitgevoerd met een dvd/dl. Misschien is een blue ray speler wel beter? Op een Blue-ray speler kun je toch ook gewone dvd's draaien? Wie kent nog andere laptops? Jan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...