Ga naar inhoud

Logitech X530 equalizer weg..software?


Aanbevolen berichten

Hoi Nadat ik gister de geslaagde upgrade van Vista naar 7 gedaan heb, heb ik per ongeluk iets gedaan waardoor ik niet mijn "huiskamertje" krijg met de 5.1 speakers. Ik kan dus ook niet meer akoestiek en dergelijke kiezen. Hij deed het wel voordat ik met mn suffe kop m kennelijk verwilderd heb. Ik weet niet meer of bij de speakers nou een cd gezeten heeft. :roll: Als dat wel het geval is (denk het toch wel) ik kan het niet vinden bij logitech. Kan iemand mij helpen aan die software? Alvast dank!!
Link naar reactie
Ik ben even gegaan naar Windows update en er stond een optionele driver voor Windows 7 geluidskaart onboard trouwens. Als ik nu (wat omslachtig) naar geluid ga en dan naar speakers, dan heb ik ook iets dergelijks. Jammer dat er niet een koppeling kan op taakbalk, dan zou je er zo naartoe kunnen...in ieder geval is t iets... Geluidskwaliteit is trouwens niet zoals ik gewend was. Ik heb een spraakprogramma en de personen slissen nu. Voorheen was t top. Ik kan ook niet kiezen voor hoeveel Khz kwaliteit. Misschien anderen nog tips?
Link naar reactie
Ja hoor, die had ik ook geprobeerd. Realtec houd ik ook in de gaten. Meestal als t bestanden worden van 10tallen MB's heb je grotere kans dat er extra's in zitten. Tot heden was dat 11 en 28 MB. In het verleden hoefde je niet gek te kijken als er eentje van 50 - 60 MB bij was....maar dan had je vaak ook wat. Voor t geval het handig is te weten... ik heb HP Pavilion 9180.nl
Link naar reactie
[b:7d1cf10629][color=darkred:7d1cf10629]Pas op!! De R 2.36 is niet goed. De instellingen van akoestiek verwijnen en equalizer geeft ook vreemde foutmelding.... dat microfoon zou moeten aangesloten worden terwijl je t geluid over de speakers hebt. Gelukkig had ik nog de 2.35 en alles is weer bereikbaar en bruikbaar.[/color:7d1cf10629][/b:7d1cf10629]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...