Ga naar inhoud

Dvd brand problemen


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb 2 probleempjes. Misschien kunnen jullie me helpen? Ik wilde net een mini-dvdtje branden met het programma DVDFlick. Ik selecteer dat het de grootte moet hebben van een mini-dvd(1.35GB) Ik voeg het .avi bestand en de subtitels toe en laat het branden op het dvdtje. Wanneer hij wil branden krijg ik de melding dat het bestand 1.8 GB is. Ik heb van alles geprobeert maar het lukt niet. 2e probleem: Toen wou ik het proberen met Nero. Ik heb Nero 7 Premium op mijn pc staan. Nero startsmart geopend, geselecteerd: dvd branden maar dan krijg ik een error: kan de nero api niet initialiseren onbekende fout. Kan iemand me verder helpen? Ik wil graag subtitels bakken in het videobestand. Mvg, Kevin
Link naar reactie
Het moet voor het programma mogelijk zijn bij gegeven instellingen de te branden data tot 1.35 GB te beperken. Als de speelduur van de .avi te lang is dan lukt dit mogelijk niet, doordat het aantal bits per seconde voor audio en video samen (beide waarschijnlijk in te stellen) in het voor dvd vereiste compressie formaat (mpeg-2 compressie voor video) tot meer leidt. De foutmelding van Nero kan puur aan Nero liggen; kun je mogelijk iets over viden bij support@Nero of even op Google-en voor een oplossing.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...