Ga naar inhoud

Z-2300 op DVDspeler of PlasmaTV


Aanbevolen berichten

Hallo forumertjes, Ik heb een Z-2300 'over'. Dat wil zeggen, ik heb op mijn computerkamer mijn oude 275w subwoofer met 2x200w philips boxen aangesloten voor op mijn gamePC. Beneden in de woonkamer staat mijn 42inch full hd plasma TV. Het geluid van deze TV is beter dan welke andere LCD/Plasma TV dan ook, maar toch mis ik het basgeluid. Nu staat de Z-2300 daar netjes naast opgesteld (boxjes naast TV, subwoofer naast tv-meubel), en sluiten wij deze op de laptop aan wanneer we een bluray filmpje kijken of een dvd die we niet perse eerst willen branden. Echter, soms komt er wel eens een film op TV (ik heb gisteren ons TV-abo opgewaardeerd met Film 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 en Film Action) en wil ik daar ook genieten van het volle geluid. De Z-2300 komt met een gewone 3.5mm jack aansluiting. Wanneer ik deze in de hoofdtelefooningang druk, dan hebben we welliswaar geluid, heel goed geluid zelfs, maar de bass is niet te harden. Hoe laag we deze ook zetten, een dik bromgeluid en erg harde basgeluiden blijven wanneer er bijvoorbeeld actiescenes in de uitzending voorkomen. Nu zou ik graag willen weten welke converter (liefst niet al te duur, doch wel goed van kwaliteit) ik moet hebben, en waar ik deze kan krijgen (webshop mag), om de Z-2300 via de 3.5mm jack aan te sluiten op (waarschijnlijk zal dit het zijn) de audio-tulpaansluitingen van de TV (de rode en de witte audio aansluitingen). Iemand een idee? Ik heb wat gezocht op het internet, kon het niet vinden. Ben nog niet in een winkel geweest, ik werk namelijk tijdens winkelopeningstijden :S Alvast hartelijk dank. Groet Jax
Link naar reactie
[img:5137e69b40]http://kabeltje.com/images/CABLE-470.JPG[/img:5137e69b40] [i:5137e69b40]Wellicht bedoel je zoiets?[/i:5137e69b40] Is het niet een kwestie van kijken of er bij de geluidsinstellingen van je TV een equalizer-functie aanwezig is? Misschien staat de bas wel veel te hard ingesteld omdat je destijds geen bas kon horen..?
Link naar reactie
Het snoertje van mijn afbeelding is in elke witgoedzaak te koop, in allerlei soorten, maten, kleuren en smaken (nou ja, als je dat laatste wilt testen, althans...). Een onderdelenhuis als Handyman heeft ze meestal ook, evenals de Mediamarkt of de Saturn. Ze zijn er zelfs met gold plating voor de echte audiofiel ;-) Je zou ook eens op de website van [url=http://www.conrad.nl]Conrad Electronic[/url] kunnen kijken. Zij hebben bergen van dat soort spul, dus het lijkt me sterk dat je 'm daar niet zou kunnen bestellen :-P ...
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...