Ga naar inhoud

Geen signaal bij inlogscherm windows vista (tv op laptop)


Aanbevolen berichten

Beste Dames en heren. Ik heb een nieuwe LG 32 inch tv gekocht. Nu wilde ik deze via een VGA kabel aansluiten op mijn laptop... Bij het opnieuw opstarten geeft ie het bootscherm wel gewoon op de tv weer, maar als ik bij het windows inlogscherm bent geeft de tv "Geen signaal" weer.. Ik kan dan geen enkel signaal van mijn laptop meer ontvangen.. Wat is er mis en hoe kan ik dit oplossen? Alvast heel erg bedankt!!
Link naar reactie
Ik heb nu wel beeld, maar het icoontje "systray" onderin heeft de resolutie terug geschroeft naar 1024 bij 768 terwijl mijn laptop 1280 bij 800 aankan, hoe kan ik dit weer terug zetten? Bij configuratiescherm geeft ie aan dat ie de instellingen niet kan aanpassen en bij systray is de optie 1280 bij 800 volledig verwdenen.
Link naar reactie
Hoi daan! Het is ten eerste belangrijk dat je even je videokaart drivers update. Dat gaat allemaal heel makkelijk via de website van de fabrikant (Nvidia/ATI). Dan kan je in het configuratiescherm van de driver héél veel instellingen vinden voor het 'tweede scherm'. In dit geval je TV. De kans is trouwens groot dat de resolutie terug geschroeft wordt omdat je TV de andere niet aankan, als het geen HD ready/Full HD TV is tenminste. Succes, en vragen hoor ik wel! ;) Torrentus
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...