Ga naar inhoud

Windows Media Player en Tversity op Philips TV


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben sinds een paar weken in het bezit van een Philips TV met netwerk aansluiting. Volgens de handleiding zou er een verbinding met de PC die als mediaserver is ingericht kunnen worden gemaakt met Windows Media Player, of met Tversity. Het is mij niet gelukt dit met WMP een verbinding te maken, ze zien elkaar niet, zelfs niet na het uitschakelen van de fire wall. Er zijn ook nauwlijks instel mogelijk heden. Met Tversity werkt video en muziek uitstekend, echter de foto's die op de Full HD tv worden geprojecteerd zijn ongeveer 1/8 van het scherm. Het heeft geen invloed de beeld grote van de TV te wijzigen, of in Tversity de pixel ratio in te stellen, heb geprobeerd 1920x 1080 of 2x de foto resolutie 1440x960, en ook nog de standaard resolutie van de meeste foto's 640x480 in te stellen, maar met weinig effect. Alvast bedankt voor Uw hulp Groeten Willem
Link naar reactie
In de te delen apparaten staat niet de TV vermeld in WMP. De TV is een Philips 32PFL 8404, het netwerk is ok, daar de andere functies over het netwerk wel werken, in Tversity is de TV te zien als controller Vaio MR100U. Als firewall gebruik ik normaal Mc Afee, uitschakelen heeft ook geen zin. In netwerk beheer van McAfee is ook de TV te zien als IP nr te zien , alvele instellingen geprobeerd op de gebruikte router fritzbox. DHCP en een fixed IP nummer, met alle privileges, maar onder Tversity is er een verbinding, echter bij WMP11 wordt de TV niet ontdekt. Groeten Willem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...