Ga naar inhoud

Multimedia pc met HD ontvanger


Aanbevolen berichten

Beste lezer, Ik ben bezig met het uitzoeken van een HTPC, oftewel een Home Theater pc. Ik heb verschillende wensen aan het apparaat, namelijk: Hij moet eenvoudig te bedienen zijn, met als je hem opstart een menu met de keuzes radio, tv, film (van harddisk), foto's, etcetera. En dat met een afstandsbediening. Ik heb al het een en ander aan hardware bekeken en dat lukt allemaal wel. Maar nu zit ik meer 1 ding, mijn full-HD tv is aangesloten op een HD ontvanger van Ziggo. Maar als ik nou met het nieuwe apparaat wil opnemen van televisie, of gewoon wil tv kijken via dat ding, moet ik dan een tv kaart kopen waar ik mijn ziggo kaart in kan doen, of kan ik gewoon de ziggo ontvanger aansluiten op de HTPC? Een tv-kaart voor in de computer die HD ondersteund is namelijk erg aan de prijs en daar zit ik niet op te wachten, want een HTPC is al duur genoeg! Alvast erg bedankt voor de reacties! Michael
Link naar reactie
voor de afstandsbediening kan je kijken naar de logitech harmony serie, die schijnen erg goed te zijn kwa software kan je gebruik maken van XBCM, windows media center, eventuele asus media center met sommige meoderborden of vele andere. je zal moeten proberen wat je prettig vind over de HD ontvangen....ja, je moet een dure tv kaart kopen van 150 euro ps. heeft te maken met dat het in nederland anders werkt als in de rest van de wereld en daardoor duur is. weet er het fijne niet van. je kan het 0url=http://www.hardware.info/nl-NL/articles/amdnZ2poZGSa/Vergelijkingstest_TVkaarten_voor_digitale_kabel_en_satelliet_TV/] hier[/url] allemaal lezen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...