Ga naar inhoud

Gezocht: multimediaoplossing voor de huiskamer


Aanbevolen berichten

Gezocht Ik ben op zoek naar een multimedia oplossing voor de huiskamer. Ik zie door de bomen het bos niet meer en hoop dat jullie me kunnen helpen. Wellicht heb ik voor mijn eisen twee apparaten nodig, wie het weet mag het zeggen. * ruime opslag voor audio, foto's en video (ongeveer 1 Tb) * afspelen van veel mogelijke audio en video formaten (divx, DVD, mkv, iso, mp3, ogg, flac, wma) * bereikbaar via draadloos netwerk * hdmi uitgang * sp/dif audio uitgang * stil (want staat in de woonkamer) * afspelen van audio zonder dat TV aan moet (liefst display op apparaat of afstandsbediening) optioneel: * Blueray disc speler * HD recorder Prijs is voor mij redelijk belangrijk, maar voor echte extra's wil ik wel meer betalen. Een richtprijs van rond de 300 euro zou mooi zijn. Belangrijker vind ik gebruiksgemak: ik wil liever een apparaat met een duidelijke handleiding en nette menu's dan allerlei tweakopties (die ik niet ga gebruiken). Ik zit te kijken naar de volgende apparaten: Popcornhour C-200 Vooral de optionele Blueray disc en het afspelen van alle formaten spreekt me aan. Conceptronic CFULLHDMAi Speelt veel formaten. Heeft geen eigen HD, dus zou in combinatie met NAS kunnen. Wordt dan in totaal wel een dure oplossing, wel mogelijkheid tot upgraden NAS. Conceptronic CM3GPP500 Speelt veel formaten, heeft relatief kleine HD. Kan wel TV signaal opnemen. Netgear EVA9150 Speelt ook veel bestandsformaten, gebruiksgemak schijnt goed te zijn. Ik ben benieuwd of jullie me kunnen helpen bij de keuze. Ga ik voor 1 apparaat of kan ik beter meerdere apparaten kopen. En uiteraard: wat zijn de ervaringen en wat kunnen jullie me aanbevelen.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...