Ga naar inhoud

Laptop op Tv aansluiten, GELUID (beeld werkt)


Aanbevolen berichten

Dag allemaal, Ik heb een Acer Aspire 7720G die ik op mijn Philips 37PFL 9603 heb aangesloten d.m.v. een vga-kabel. Deze gaat heel simpel van me laptop naar de tv, maar nu komt het. Ik wil er graag geluid bij hebben dus het geluid van me laptop door de tv te laten afspelen. Nou heb ik een geluidskabeltje dat gaat in mijn geluidskaart van me laptop en aan de anderekant heb ik een kleinkabeltje eraan gemaakt met een tulp op het uiteinde, die vervolgens weer in de tv gaat. Dan moet ik de tv instellen op zogeheten kanaal 3 om beeld te krijgen. Geluid werkt dan niet. Steek ik de tulp aan de zijkant van de tv in waar de rooie-witte-geele zitten en de tv op kanaal side zet, dan heb ik geen beeld maar alleen geluid. Nou is het dus de vraag of er misschien iemand weet hoe ik nu geluid en beeld tegelijk krijg? Ik weet overigens niet of de tulp aan de achterkant goed zit maar er is maar 1 aansluiting aan de achterkant ervoor. Mvg Tommelom
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...