Ga naar inhoud

Geen apparaat voor geluidsweergave geinstalleerd


Aanbevolen berichten

Ik heb perongeluk een geluidsbestand uit mijn pc gegooid waardoor ik geen geluid meer heb. Hoe krijg ik die terug? Staat die in prullenbak ofzo? Downloaden van een een driver duurt heel lang. Maar ik heb nu een witte speaker met een rood rondje met een kruis erin. Niks doet 't meer Hoe krijg ik weer geluid.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:789fec50e9="Chipseydipsey"]Ik heb perongeluk een geluidsbestand uit mijn pc gegooid waardoor ik geen geluid meer heb. Hoe krijg ik die terug? Staat die in prullenbak ofzo? Downloaden van een een driver duurt heel lang. Maar ik heb nu een witte speaker met een rood rondje met een kruis erin. Niks doet 't meer Hoe krijg ik weer geluid.[/quote:789fec50e9] Als je eens met de rechtermuisknop op de witte speaker drukt en kiest voor volumemixe openen dan zie je als het goed is 2 (of meerdere) verticale schuiven met een speakericoontje eronder. Waarschijnlijk staat door een van de twee een rood kruis. Als je daar op klikt moet je als het goed is weer geluid hebben. Mocht bovenstaande niet het geval zijn dan kun je nog controleren of je geluidskaart nog wel (goed) geinstalleerd is. Ga naar bureaublad -> klik met rechtermuisknop op deze computer -> kies eigenschappen -> klik links op apparaatbeheer. Als het goed is staat onder besturing voor geluid, video en spelletjes je geluidskaart vermeld of er wordt een geel uitroepteken weergegeven. Wordt er geen geluidskaart weergegeven of geen geel uitroepteken kies dan in het menu voor acties -> zoeken naar gewijzigde apparaten. Als het goed is krijg je dan een melding dat er een geluidskaart gevonden is. Vervolgens kun je m.b.v. de wizard de driver installeren. Succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...