Ga naar inhoud

VLC player valt weg na film opstarten


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleempje, Ik wil een film starten met VLC player maar zodra ik de film opstart en verder scroll om de tijd terug te vinden waar ik was gebleven valt de film weg en kan ik hem weer opnieuw opstarten. Ik had een film zonder subs gedownload maar ik voeg ze ook toe maar daar ligt het probleem niet wat je vaak hoort van VLC. Het ligt alleen aan het uitvallen, soms meteen, soms kan ik een stukje kijken en dan valt ie weer weg, en moet ik hem weer opstarten. Iemand een idee wat dit kan zijn? Soms vraagt ie wel om nieuwe update's maar daar kan het onmogelijk aan liggen, heb nooit in het begin problemen gehad met dit programma, en BS player start de film ook niet op. Bij anderen zoals windows Media Player blijft de film hangen. De film die ik wou afspelen is een Flash(.flv) bestand, dat moet geen probleem zijn, want VLC ondersteunt dit. Iemand een nodige oplossing?
Link naar reactie
[quote:45d6be05d5="stee0036"]Het is niet helemaal waar. VLC speelt een aantal flv bestand types goed af maar zeker niet alle. Probeer eens een aparte flv player.[/quote:45d6be05d5] Ik zou niet weten welke Flv player ik moet gebruiken waar ik ook nog eens subtitles kan ondervoegen. Ik heb wel op internet gezocht maar kunnen jullie me een goede aanraden, welke voor Flash wel goed is en ook nog eens gebruikt kan worden met het toevoegen van subs?
Link naar reactie
flv players worden meestal gebruikt door mensen die de korte filmpjes van youtube en andere sites downloaden. Waarom wil je daar ondertiteling bij?? Om welke films gaat het eigenlijk? Ik heb zelf niet veel flv files en heb ze meestal omgezet naar avi omdat mijn mediaplayer ze dan makkelijker afspeelt. Is dat niet een idee?
Link naar reactie
[quote:fa4f2eec99="stee0036"]flv players worden meestal gebruikt door mensen die de korte filmpjes van youtube en andere sites downloaden. Waarom wil je daar ondertiteling bij?? Om welke films gaat het eigenlijk? Ik heb zelf niet veel flv files en heb ze meestal omgezet naar avi omdat mijn mediaplayer ze dan makkelijker afspeelt. Is dat niet een idee?[/quote:fa4f2eec99] Ik had die van een online film site ( waar je gewoon films kan zien, en tegen betaling kan downloaden, maar toen zag ik in dat filmscherm staan, download bestand. Dus ik downloade hem binnen 4 uur. Nog wel redelijk snel voor een film van 2 en een half uur. ( Gaat om de film Australia) Bij die online film site heb je geen NL subs, omdat de site Engels is. Het bestand via dat downloaden ging met Realplayer, daar downloade ik hem in. Toen zocht ik de mappen door waar de film stond en dat betrof dus een Flv formaat. Iemand zegt namelijk dat je op die VLC player geen Flash filmpjes kan afspelen en dat je dan die film inderdaad moet converteren naar avi. Hoe doe ik dat? welk programma gebruik ik daar voor? Want de film speelt wel af, de speeltijd is gewoon 2 en een half uur. Dus de film is wel helemaal gedownload.. Maar nu is dus het probleem dat ie niet meer afspeelt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...