Ga naar inhoud

Geen geluid meer na windows update


Aanbevolen berichten

Een paar dagen geleden heb ik de windows updates binnengehaald en geinstalleerd. Sindsdien werkt mijn geluidskaart niet meer. Onderin het scherm staat een luidspreker met een rood kruis erdoor. De windows geluiden doen het echter wel, maar muziek of filmpjes zijn allemaal geluidsloos. Ik heb alles gecontroleerd, de driver is nog steeds geinstalleerd, na een test kreeg ik de melding dat de driver correct werkt. Wat kan dit zijn?
Link naar reactie
[quote:62561bfae9="The Dragon"]Wat is het voor geluidskaart? Gebruik je XP of Vista? Zit de geluidskaart op je moederbord? Wat voor Mobo heb je?[/quote:62561bfae9] Dat heb ik ook dat er een rood kruis door mijn speaker staat, alle geluiden doen het niet meer, van windows ook niet. HELP! anders reageer op m'n topic
Link naar reactie
En op welke wijze zijn deze updates gedownload en geïnstalleerd? Via de automatische Windows Update of handmatig? De Belangrijke/Important- en de Aanbevolen/Recommended updates zijn wel nodig. Die kun je beter niet deïnstalleren. Maar de Optional/Optionele updates zijn doorgaans minder belangrijk. Die zou je zoals gerben al zegt, kunnen deïnstalleren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...