Ga naar inhoud

Branden mislukt


Aanbevolen berichten

Ik probeerde laatst een paar liedjes op een audio cd te branden met Nero burningRom 8.3.13.0 , als ik dan op audio cd branden klik en ik volg alle stappen dan gaat het goed. En het programma start met branden. Maar na afloop blijkt de cd nog gewoon leeg te zijn. Overigens lukte het branden van foto's op een cd ook niet. Ik heb de cd ook al met een ander programma, het standaard programma van acer, proberen te branden en daar had ik ook geen resultaat bij. Toen ben ik op fora gaan zoeken om te kijken wat het probleem kon zijn. Daar stond dat het misschien aan het merk cd's kon liggen maar met een ander merk deed hij het ook niet. Kan iemand mij met dit probleem helpen? Alvast bedankt voor de moeite.
Link naar reactie
Bij problemen met het branden van CD-R(W)'s en/of DVD+/-R(W)'s zou je kunnen proberen of je het probleem kunt analyseren via [url=http://www.nero.com/enu/support-nero8-tools-utilities.html]Nero Info Tool.[/url] Verder zou je brander kunnen testen via applicatie [url=http://www.softpedia.com/get/CD-DVD-Tools/CD-DVD-Rip-Other-Tools/Nero-CDDVD-Speed.shtml]Nero DiscSpeed.[/url] Heb je dit brandprobleem alleen met muziek? Of ook met data CD-R(W)'s?
Link naar reactie
[quote:c3ae2854c9]Heb je dit brandprobleem alleen met muziek? Of ook met data CD-R(W)'s?[/quote:c3ae2854c9] Ik heb ook geprobeerd foto's er op te branden. Ik zal even kijken of Nero info tools een oplossing biedt maar ik kan ook niet met andere brandt programma's branden. Ook ga ik Nero DiscSpeed proberen [quote:c3ae2854c9]Er is dus ook helemaal niets geschreven op de CD? De CD kan dus gewoon weer gebruikt worden als een lege CD? Is de PC (of laptop) en de brander nieuw? Heb je er al eens iets mee gebrand? Heb je ook een DVD R geprobeerd?[/quote:c3ae2854c9] Er is niks op de cd geschreven en ik kan hem nog een keer gebruiken. Mijn laptop is anderhalf jaar oud en ik heb wel eens met succes een DVD r gebrand .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...