Ga naar inhoud

Slimtype DVD A DS8A2S geeft errors met branden....


Aanbevolen berichten

Hoi, zo gelukkig als ik was met mijn nieuwe laptop sinds 3 maanden, kan geluk snel omslaan. In het begin had ik al regelmatig foutmeldingen als ik ergens ging draaien als DJ met mijn gebrande mp3 cd's. Helaas van kwaad tot erger brand de brander gezellig door maar leest de cd speler track 4 en 5 nooit en loopt de cd speler zelfs vast. Nader onderzoek gedaan en van alles geprobeerd. Verschillende type cds en dvds en verschillende soorten data proberen te branden. Bij films en audio brandt de brander dus niet goed en dat vooral wat eraan het begin van de disc staat.....de rest nagenoeg wel. Als ik de cd op nr 10 laat beginnen bv dan speelt ie t nr wel, maar bij dvd opent ie m niet altijd. Read errors from sector 131000 - 132127 Ik heb een acer laptop en daar zit internationale garantie op maar voordat we gaan zenden hoop ik dat iemand een tip heeft. Beloon diegene graag met een wel goed gebrand cdtje ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...