Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb al jaren tot volle tevredenheid en compro tv kaart. Nu heb ik mijn computer opnieuw geinstalleerd en ook de tv kaart, alles werkte perfect. Alleen had ik de tv kaart in een verkeerde schijf geinstalleerd. Ik wilde hem na verwijdering dus weer opnieuw op de andere schijf installeren. Hij geeft echter nu steeds foutmelding 0x1000006. Uit de gebruiksaanwijzing begrijp ik dat dit iets met wdm drivers te maken heeft. Ik moet iets in de irg wijzigen. Dat levert echter ook geen resultaat op. Wie weet raad? Verwijder ik de drivers soms niet goed genoeg?
Link naar reactie
bedankt voor je reactie, dat internetadres uit de handleiding stond ook in de gebruiksaanwijzing, werkt echter niet. Via de site van de firma kun je wel downloaden, dan krijg je echter een supermoderne versie die weer niet goed met kabeltelevisie overweg kan.. Dat heb ik dus weer verwijderd. Vervolgens het eerste deel van de handleiding gevolgd en toen met mijn oude installatie cd weer geinstalleerd en het werkt weer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...