Ga naar inhoud

deur Miele V5845 opent niet ('vergrendel


W-Kraaij

Aanbevolen berichten

Inderdaad spreekt de handleiding over de kinderbeveiliging en hoe die in en uit kan worden geschakeld. In mijn geval is de kinderbeveiliging niet ingeschakeld (dan zou het lampje ook tijdens het programma branden). Er wordt in de handleding ook gesproken over vergrendeling bij te hoge waterstand. Zou dat het kunnen zijn? en hoe valt dat te controleren?
Link naar reactie
Heb je al geprobeerd om het filter geheel leeg te laten lopen ? En dan de deur te openen? Het kan ook zo zijn dat de slang van de luchtdruk meter vol rotzooi zit Ik heb ook wel eens een printprobleem gezien die af en toe voorkwam Wat ook zo is dat als de trommel draaid of als de temp voeler een te hoge temp meet doordat hij defect is dat hij ook niet opengaat. Maar dit heb ik in al mijn jaren nog nooit meegemaakt Vertel waar je woont Mischien kan ik je een juist adres geven
Link naar reactie
Makelijkste is door het bovenblad te verwijderen en dan zie je een zwart slangetje Die loshalen en dan doorblazen Als dit niet helpt denk ik dat de print stuk is Miele speciaalzaak is een goed adres en is elke woensdag in Rotterdam. Zij hebben meer dan 45 jr ervaring Je kan ook een plaatselijke dealer zoeken
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...