Ga naar inhoud

DVD station wordt niet herkend/weergegeven.


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben nieuw hier op het forum en ik weet nog niet goed hoe het hier gaat. Mocht ik deze vraag in het verkeerde gedeelde van het forum hebben geplaats, excuses hiervoor. Hier is mijn vraag: Ik ben enorm gefustreerd over mijn laptop. Het betreft een Compaq laptop met Windows XP. Momenteel wordt mijn DVD station niet herkend/weergegeven. Zowel in "Deze Computer", "apparaat beheer" en de bios kan ik hem niet zien. Het vreemde hieraan is: elke keer wanneer ik de harde schijf formateer en Windows opnieuw instaleer is er niets aan de hand. Maar na enkele maanden wordt het DVD station niet meer herkend. Na één keer opstarten wordt hij wel weer herkend, maar vanaf dan wordt hij steeds vaker niet herkend en moet ik de laptop soms wel meer dan 10x opstarten voordat ik hem weer kan zien. Ik heb al geprobeert om de lower en upper filters te verwijderen, maar deze staan er niet tussen. Ook heb ik het geprobeert met de FIX-IT van Microsoft maar ook dit mocht niet baten. Ik kan nu weer de hele zooi formateren en Windows opnieuw instaleren, maar dat lost het probleem niet op want na enkele maanden komt het probleem terug. Weet iemand wat hier mis kan zijn? Alvast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...