Ga naar inhoud

Alternatief voor iTunes


Aanbevolen berichten

Waarom wil je een iPod als je problemen hebt/verwacht met iTunes ? Je komt er niet bepaald vanaf door alternatieven te proberen, aangezien Apple alleen via iTunes firmware updates en dergelijke regelt. Hier staat een zooitje alternatieven : http://www.ipodhacks.com/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index Probleem is echter dat ik geen idee heb of ze werken en dat lijkt me iets dat je zelf zult moeten uitproberen zo lang je nog binnen de wettelijke bedenktijd zit (binnen 7-30 dagen mag je alles zonder opgaaf van reden inruilen, veel winkeliers doen moeilijk als je langer dan een week wacht ... )
Link naar reactie
Ik heb aantals ipods en iphones, de ipods sinds lange tijd (2001 New York). Itunes is prima, de alternatieven zijn niet beter vind ik. Het enige wat ik uit wil zetten is die album art downloaden maar daar kan ik mee leven. Als een versie stabiel is, niet updaten en je mp3 bestanden goed taggen. Taggen van grote groepen bestanden in itunes is niet zo goed, ik gebruik daarvoor TAGSCAN, dat werkt zeer goed. Itunes leest ID3V2 het beste.
Link naar reactie
Ik snap zelf nog steeds niet het nut van iTunes. Waarom kan een iPod zich niet gewoon als een 'mass storage device' (zoals dat in File explorer/Windows is ingebakken) gedragen en is er een unieke/aparte driver + programma nodig om het ding van muziek te voorzien ? Misschien dat het op een Apple logischer aanvoelt, maar in Windows is het (IMHO) onnodig ingewikkeld en veroorzaakt het meer problemen dan dat het oplost. Ik vond het al een ellende toen ik mijn eerste mp3-speler van Creative had en ik was echt blij daar van verlost te zijn. Daarom vind ik het zo jammer dat er geen alternatieve mp3-spelers meer te krijgen zijn (het is of iPod of niks in de meeste winkels).
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...