Ga naar inhoud

Laptop naar TV Hoe? En wat nodig?


Aanbevolen berichten

Kijk hier eens naar de aansluitingen en kabels. http://www.elektronica-online.nl/content.php?cat_id=270&hoofdcat=Computers&subcat=Computer Kabels.&subsubcat=Laptop Kabels S-Video geeft alleen beeld door dus zal je ook het geluid door moeten geven. Heeft je TV tulp? Of zoiets: http://www.elektronica-online.nl/content_details.php?id=9716
Link naar reactie
Ik heb nu zoon kabel gekregen van mijn moeder alleen het probleem is dat S-video wel werkt ook Prima alleen zwart-wit via internet wordt ik ook niet veel wijzer ik ga waarschijnlijk vanmiddag een Tulp ding kopen ofzo Want deze kabel heeft 4 pins en ik heb een aansluiting van 7 ;) wat moet ik nu doen een 7 pins kopen of een andere optie p.s heb de nieuwste drivers van intel al!
Link naar reactie
Dit is geen driver probleem. Controleer of S-Video out op PAL staat. In NTSC is er geen kleurweergave. Soms zijn de kabels te lang of is 1 vd signalen niet optimaal. De scherpte van Windows tekst is veelal onvoldoende. Wanneer de tekst voldoende groot is, bv Teletekst grootte, dan is de tekst via S-Video/Composiet, wel leesbaar.
Link naar reactie
[quote:9771becd4e="Tim-Compupad"]Want deze kabel heeft 4 pins en ik heb een aansluiting van 7 ;) wat moet ik nu doen een 7 pins kopen of een andere optie[/quote:9771becd4e]4 pins aansluiting is veelal compatibel met S-Video. Voor de 7 pins connector bestaat er geen standaard aansluitschema. Vaak zit composiet op 1 vd 3 overgebleven pinnen. Wanneer de composiet aansluiting op de PC zit, dan kan er gewoon een daarvoor geschikte kabel gebruikt worden. Het is mogelijk om van S-Video naar Composiet te gaan. Hiervoor bestaan een aantal oplossingen. De ene oplossing werkt soms beter dan de andere. De kabel geleverd bij de videokaart zou moeten werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...