Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo, mijn videokaart heeft het laatst begeven. en nu heb ik het beeldscherm aangesloten op het moederbord. alleen is het nu heel raar dat mijn geluid het niet meer doet. ik heb een sound blaster live 5.1, model SB0060 iemand enig idee hoe dit komt? ook heb ik nog een vraag over een oude computer van mij. ik heb er Windows opnieuw op geïnstalleerd maar nu mist hij nog allerlei drivers zoals bijvoorbeeld de driver voor het internet ontvangen.(geloof dat dat de netwerk kaart dan is) de computer ziet de kaart niet bij hardware, dus ik weet niet wat voor een kaart het is. hoe kan ik er achter komen en is het mogelijk om dat de drivers te downloaden waardoor het weer gewoon werkt? Groeten Faray
Link naar reactie
het geluid is me zelf al gelukt!:) hij stond bij de instellingen op de geluidskaart die standaard in het moederbord zit(maar die is kapot) dus ik zet hem op m'n losse geluidskaart en hij doet het weer. wel raar dat de computer dat automatisch omzet.. maar weet iemand dus hoe ik dat met al die drivers moet doen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...