Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Dit soort apparaatjes werkt doorgaans wel goed en probleemloos maar de algehele beeldkwaliteit is meestal wel aan de (erg) magere kant. reken dus op het nodige verlies aan scherpte/contrast/detail en met het stijgen van de resolutie wordt dat doorgaans ook nog eens fors slechter. Houd er ook rekening mee dat niet iedere (beeldbuis)tv de hogere resoluties goed kan weergeven. Zie het zo: een echt goede converter met goede conversie elektronica kost gauw een paar honderd eu, jij gaat iets kopen van 5 tientjes....
Link naar reactie
[quote:37bb440da9="Tunix"]Oke dankjewel :) Dan wordt het maar wachten tot ik ooit een nieuwe laptop/computer koop met HDMI.[/quote:37bb440da9] Als ik 't goed begrijp wil jij je beelden van je computer weergeven op de tv. Zou je in plaats van zo'n converter niet beter kunnen investeren in een videokaart met HDMI? Er bestaan ook dvi naar hmdi kabels. Misschien kun je daar wat mee?
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:b4f44d163a="andre@home"]Fn toets plus F4 of F8 gebruikt (of andere F-toest combi afh v/d laptop)[/quote:b4f44d163a] Bij mij is dit F5, maar werkt helaas niet. Heb even een monitor erbij gepakt die zowel over VGA als HDMI beschikt. Bij alleen de VGA kabel werkt het wel, maar bij HDMI met converter ontvangt hij geen signaal.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...